Retningslinjer for retur og reklamasjon

 

RETUR

Kunden har 14 dagers angrerett i henhold til norsk lov.

Returneres varen tilbake til oss skal den være hel og ubrukt innen 14 dager etter mottagelsen.

Cosa AS er ikke ansvarlig for ev. transportskader ved retur, så husk å pakke varene godt.

Innvending emballasje er viktig. Kunden må selv dekke eventuelle fraktkostnader for returen. 

Returer sendes til Cosa AS, Kristins vei 23, 4633 Kristiansand. 

Ønsker du å angre kjøpet, ta kontakt med oss på hello@cosa.no.

Er vilkårene for angrerett oppfylt, vil vi refundere pengene så snart vi har mottatt varen.

Pengene vil bli ført tilbake til din konto i løpet av 3-5 arbeidsdager, avhengig av hvilken bank du har. I fellesferie, jul og påske beregner vi maks 2 uker.

Vintagevarer selges som de er, vær oppmerksom på at denne type vare kan ha en del slitasje eller patina, og vil ofte ikke se ut som en ny vare.

 

REKLAMASJON

Er varene dine ødelagte? Vær vennlig å ta et bilde og send oss en mail, så hjelper vi deg.

Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjon.

Det skal reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen ved varen.

Vi refunderer rimelige fraktomkostninger som du måtte ha i forbindelse med returneringen av varen, når reklamasjonen er berettiget.

Når du ønsker å reklamere på et produkt, kontakt oss alltid på mail før du sender varen i retur.

Dersom det gjelder transportskade gjelder fristen i punkt 2. Skaden skal meldes inn samme dag som varene mottas.